- 0
Valg av toppsystem og løsning for å styre gulvvarme
-
Lignende innhold
-
- 1 svar
- 849 visninger
-
- 2 svar
- 1 375 visninger
-
- 2 svar
- 913 visninger
-
- 4 svar
- 803 visninger
-
- 5 svar
- 1 462 visninger
-
Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.
Spørsmål
kouzco
Hei!
Er i gang med å totalrehabilitere leilighet på 120m2.
Har planer om å bruke z-wave komponenter til det meste, men sliter med 2 punkter.
Toppsystem.
Jeg har noe erfaring med Fibaro HC2. Det finnes jo flere der ute, leser rundt... men klarer liksom ikke finne en sikker vinner.
Styring av varmekabler.
Jeg skal ha varme i gulvet på alle rom, men er ingen fan av termostater på veggen (les HeatIt osv). Ønsker egentlig å bruke piller.
Har funnet denne.
https://qubino.com/products/flush-onoff-thermostat/
Noen erfaringer med denne? Den er noe liten, min største kabel er på 2480w. Finnes det større?
Så vidt jeg forstår kan jeg bruke den medfølgende føleren til maxvokter i gulvet.
Hva jeg sliter med er romføleren. Thermofloor forteller meg at den ikke kan styres av eksterne følere. Er det HC2 som ikke takler dette? Finnes det andre toppsystem som kan?
Vil bunn i grunn ha sømløs fin varmestyring med varmekabler uten tegn på at jeg faktisk har varmekabler :D
Kouzco
Lenke til kommentar
Del på andre sider
6 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.