Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HSTouch - Live Video.


Superzite

Anbefalte innlegg

Hei Hei... 

Hva for muligheter har man om man vil ha live video i HStouch ?

Ser jo bare ut til å kunne takle stillbilder uten noe særlig oppdatering frekvens, bruker d-link 932 og 933 kamera.

 

I Domoticz som jeg benyttet tidligere, virket dette meget bra, selv på en rasberry pi. Fikk da også opp live video i app på mobil, veldig kjekt når noen brukte ringeklokka :-)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du live film? Designer Systemet mitt fryser i 10 sec og det blir bare ett rødt kryss i eventen på siden. Om jeg benytter meg av linken som er for live feed. Hva for link benytter du under imageurlname ? Gjerne post den uten ip og bruker og pass.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Superzite skrev:

Har nå fått testet ut det over, men dette er jo bare bilder satt sammen som en film, og det er kun 2 bilder pr sec. satt den til 0.05.

 

Bilder satt sammen som en film ja. Som all film er. Funker bra her.

 

Urlen min er til NetCam Studio som jeg bruker til overvåkning.

 

http://*****.***:****/Jpeg/0?authToken=********************

Endret av GeneralVirus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live Video er ikke HStouch sin styrke. Men det fungerer greit nok på lave refresh-rates (dvs under 5 FPS) uten at man da dreper serveren.

 

Alternativt kan du bruke Netcam Studio, generere litt HTML-kode og linke til HTML-siden i HStouch. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir nok å se på hvordan man kan legge inn en HTML kode. 

1 hour ago, GeneralVirus said:

 

Bilder satt sammen som en film ja. Som all film er. Funker bra her.

 

Urlen min er til NetCam Studio som jeg bruker til overvåkning.

 

http://*****.***:****/Jpeg/0?authToken=********************

Ja ja all film er bilder. Men det var så hakkete og litt forsinka. ;-) Ser da at jeg må ta en titt på  Netcam Studio 
Jeg prøve å bruke http://bruker:[email protected]/video/mjpg.cgi som er live feed fra d-link kamera, men det funka ikke.. :-( 

 

1 minute ago, Moskus said:

Live Video er ikke HStouch sin styrke. Men det fungerer greit nok på lave refresh-rates (dvs under 5 FPS) uten at man da dreper serveren.

 

Alternativt kan du bruke Netcam Studio, generere litt HTML-kode og linke til HTML-siden i HStouch. :)

Ja, det kan se ut som jeg må finne ut hvordan det funker med html. Vil jo ha live feed. ;-) Begynte å tenke litt på å lage ett gui selv og bruke json eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.