Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HSTouch Android-app må restartes stadig vekk


ØysteinHJ

Anbefalte innlegg

Jeg er i den spede begynnelsen av å lage et HSTouch-basert panel på et Android nettbrett.  Men jeg opplever at HS3 etter en tid slutter å respondere på knappetrykk på HSTouch.  Knappene blir markert når det trykkes, så appen har ikke tryna.  Men ingenting skjer i HS3.  Følgelig må jeg avslutte appen og starte den på nytt for at ting skal leve igjen.  Er det noen andre som opplever dette?  Og hva kan jeg gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, SveinHa skrev:

Har litt slike problemer på ett enkelt nettbrett (Lenovo Yoga book) men regner med det er nettbrettet sin feil fordi det har en god del andre særheter og HSTouch funker fint på mine andre droider...

Nettbrettet mitt er Lenovo Tab 4 10 Plus. :(  Spørs om det ikke er nettbrettet som ødelegger for meg da.  Fant du ut av problemene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men kommer neppe til å kjøpe Lenovo igjen. Har 2 stk som begge sliter litt med ting og tang som jeg aldri har sett på andre android enheter (og jeg har hatt android så lenge det har eksistert). Er liksom ikke slike helt konkrete ting som en klart kan definere og derfor vanskelig å ta opp med support. En helt konkret sak som Lenovo har slitt med i i alle fall 3 år uten å klare å løse er nedlasting/oppdatering av apper fra Play Butikk, virker nesten aldri før en slår på batterisparing (og batterisparing kan ikke slås på før batteriet er litt utladet, nytter altså ikke bare å dra ut ladekabelen og slå på batterisparing, må bruke et par prosent av batteriet først...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.