Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Movcon

Anbefalte innlegg

Er det noen som har problemer med å koble seg på Homeseer via HStoch med MyHomeSeer?

 

Jeg har MyHomeSeer konto, og kan koble meg opp på systemet fra hvorsomhelst. Kjempeflott, men kunne gjerne tenke meg å bruke HStoch til dette. Kan koble meg opp med servernavn osv, men ikke med MyHomeSeer kontoen. Oppkobling med servernavn virker ikke fra alle nettverk, sikker på grunn av restriksjoner i disse nettverkene mtp porter osv. Derfor ønse om bruk av MyHomeSeer.

HS3Touch kan jo settes opp for det, men jeg klarer altså ikke å gjøre det. Bruker samme brukernavn/passord på både MyHomeSeer og på mitt oppsett, så jeg tror ikke feile ligger der.

 

Noen erfaringer?

 

Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ZoRaC skrev:

Får du samme problem fra Designer via MyHS også? Får du det på alle klienter? Logges noe i HS-loggen? Noen feilmelding på klienten?

Nei, klarer heller ikke koble på via designer.

 

HS-loggen sier

Dec-16 13:16:47   Error Client login refused, bad username/pass, username requested was: xx@xx.xx

( men denne brukeren er satt opp)

 

 

Feilmeldingen er

"Could not authenticate, check username and password is HSTouch settings."

 

Som sagt påkobling til systement gjennom nettleser fungerer (både via MyHomeSeer og direkte ip-adresse) og HSTouch med ip-adresse.

 

Roar

Endret av Movcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.