xibriz Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 For en tid tilbake så jeg en forgrener/gren uttak som man kunne styre med z-wave, men nå finner jeg ingenting.. Noen som vet om noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Tronika hadde den, let... GreenWave Switch Binary Node 52 Root Endret 24. januar 2017 av Erling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg vet at tronika hadde en...men jeg finner den ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go4IT Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Flere hadde denne, men det virker som ingen har den lenger... Greenwave 6-port Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Produktet er utgått: https://www.dustin.no/product/5010881873/6-port-powerstrip Ukjent hvorfor. Kan ikke huske å ha sett andre Z-Wave forgrenere enn den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosfet Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Her er et alternativ fra Danmark: https://youcontrol.dk/moduler-til-z-wave/stikkontakt-modul/np210-kf.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Takk for alle svar Det var altså ikke bare jeg som var dårlige å lete når det nesten ikke finnes noen alternativer. Det var veldig dumt fordi jeg har 3-4-5 bokser på mørkeloftet som hadde vært praktisk å kunne restarte uten at jeg trenger å kjøpe 3-4-5 on/off stikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 1 time siden, xibriz skrev: Det var veldig dumt fordi jeg har 3-4-5 bokser på mørkeloftet som hadde vært praktisk å kunne restarte uten at jeg trenger å kjøpe 3-4-5 on/off stikk. Kan du ikke kjøpe en vanlig forgrener og sette den i en on/off? Eller hadde denne mulighet til å styre hvert stikk separat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 2 minutter siden, ZoRaC skrev: Kan du ikke kjøpe en vanlig forgrener og sette den i en on/off? Eller hadde denne mulighet til å styre hvert stikk separat? Den GreenWave-saken kunne man styre hvert stikk separat. Altså 6 stk. on/off for en tusenlapp. Jeg har en skinne som står i en on/off i dag, men det er litt unødvendig å ta strømmen på 6 bokser når det er kun en som har hengt seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 3 timer siden, xibriz skrev: Den GreenWave-saken kunne man styre hvert stikk separat. Altså 6 stk. on/off for en tusenlapp. Æsj, da fikk jo jeg også lyst på en sånn... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanutten Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Dumt at den er utgått, har en slik selv i svakstrøm skapet. (router,switch, altibox ting, alarm) Veldig grei. er også strømmåling på hvert punkt. Virker veldig bra, ikke ett feilslag på 2 år.. Håper de kommer med noe tilsvarende, da disse er kjekke å ha. Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte noen flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 6 timer siden, xibriz skrev: Takk for alle svar Det var altså ikke bare jeg som var dårlige å lete når det nesten ikke finnes noen alternativer. Det var veldig dumt fordi jeg har 3-4-5 bokser på mørkeloftet som hadde vært praktisk å kunne restarte uten at jeg trenger å kjøpe 3-4-5 on/off stikk. Sikkert akurat derfor den er utgått Mer penger i kassa på å selge flere enkeltenheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 3 timer siden, kanutten skrev: Dumt at den er utgått, har en slik selv i svakstrøm skapet. (router,switch, altibox ting, alarm) Veldig grei. er også strømmåling på hvert punkt. Virker veldig bra, ikke ett feilslag på 2 år.. Håper de kommer med noe tilsvarende, da disse er kjekke å ha. Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte noen flere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Hehe, jeg bruker verisure sine smart plug til kritisk utstyr. Da kan jeg restarte ruteren uten problemer fordi den fungerer på GSM Men hvis du vil kvitte deg meg padder så gi meg ett vink Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 19. september 2017 Forfatter Del Skrevet 19. september 2017 Er det kommet noe Z-Wave-utstyr på forgrenermarkedet? Noen som har sett noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iceball Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Tar opp igjen denne siden jeg fikk tak i en Greenwave på Finn i sommer. Sliter med at kun utgang 1 oppdaterer effekt automatisk. Resterende effekter og energiforbruk må polles for å oppdateres. Noen som har erfaring å dele? Kjører HS3, siste beta plugin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Akkurat nå, iceball skrev: Tar opp igjen denne siden jeg fikk tak i en Greenwave på Finn i sommer. Sliter med at kun utgang 1 oppdaterer effekt automatisk. Resterende effekter og energiforbruk må polles for å oppdateres. Noen som har erfaring å dele? Kjører HS3, siste beta plugin. Opplever det samme, all effekt mener jeg summeres og havner i nr 1 hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iceball Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 2 minutter siden, ZoRaC skrev: Opplever det samme, all effekt mener jeg summeres og havner i nr 1 hos meg. Trodde det samme selv, men den blir ikke summert, ref under (pollet akkurat alle, men device "1 TV, effekt" er den som oppdaterer seg automatisk). Legg forøvrig merke til at jeg mangler On / Off på uttak 2.. ? Virker som feilen er at HS3 mangler mulighet for å sette endpoints i assosiasjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 16 minutter siden, iceball skrev: Legg forøvrig merke til at jeg mangler On / Off på uttak 2.. Prøv rescan, evt. ekskluder og inkluder non-secure (dessverre). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iceball Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 4 minutter siden, Moskus skrev: Prøv rescan, evt. ekskluder og inkluder non-secure (dessverre). Prøvd og kjører alltid non-secure.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iceball Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 La inn polling hvert 5 minutt på root devicen og da oppdateres alle child devicer. Ikke optimalt, men bedre enn ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.