Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon! 🥇🥈🥉

Anbefalte innlegg

Skrevet
ArnieO skrev (1 time siden):

Siden det er så lenge siden jeg brukte 8266 spurte jeg min favoritt-AI, som hevder dette (jeg kan ikke gå god for det): 
image.png.2958e9a90225d8f93097559b2ce869b1.png

Får du ikke noe mer ut på serial etter det?

Hva ligger bak det du skrev at "den tolker GPIO15 til high"?

Nei, ingenting mer på serial etter det, har forsøkt å cleare hele flash også for å være sikker på at det ikke henger igjen wifi-oppsett. Så denne teksten er det eneste jeg ser på serial.

GPIO15 high var det AI som fortalte meg når jeg matet inn "ets Jan 8 2013,rst cause:2, boot mode:(3,7)", så kanskje ikke helt sant 🙂

Skrevet
7 minutes ago, jmelhus said:

Nei, ingenting mer på serial etter det, har forsøkt å cleare hele flash også for å være sikker på at det ikke henger igjen wifi-oppsett. Så denne teksten er det eneste jeg ser på serial.

Erase flash var neste jeg ville foreslå, men det har du altså forsøkt...
ESP8266 sender slik bootup info på 74880 baud.
Er du sikker på at det ikke kommer noe etterpå på 2400 eller 9600 baud?

7 minutes ago, jmelhus said:

GPIO15 high var det AI som fortalte meg når jeg matet inn "ets Jan 8 2013,rst cause:2, boot mode:(3,7)", så kanskje ikke helt sant 🙂

Antakelig et blindspor. Min erfaring er at https://claude.ai er bedre på ESPer enn en del andre kjente AI-alternativer, klippet mitt ovenfor er fra den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.