MbenzNo Skrevet 18. januar 2018 Skrevet 18. januar 2018 Hei!  Noen her pÄ berget som har klart Ä linke Google Home til Homey? Jeg kommer ikke lenger enn til at jeg fÄr opp "link to Homey" kortet i Home appen, men sÄ skjer det ikke mer. Ref: Link til spÞrsmÄl pÄ Google Home support forum Link til Connect Google home to homey i Homey forum  St1-R Siter
MbenzNo Skrevet 18. januar 2018 Forfatter Skrevet 18. januar 2018 Fant ut av det! Startet Google Assistant pÄ telefonen (Ikke Google Home) Valgte den blÄ menyknappen oppe til hÞyre. SÞkte pÄ Homey og valgte resultat. PÄ Homey infosiden kunne jeg nÄ skrolle ned og unlinke kontoene (som i utgangspunktet ikke var linket). NÄ kunne jeg spÞrre Google Home "Let me talk to Homey" og prosessen med Ä linke i Google Home appen virket nÄ som den skulle. Siter
Master Aeon Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 SÄ vidt jeg vet sÄ har ikke Homey muligheten til Ä legge inn alternative talekommandoer pÄ devices og rom. Dessverre.  Jeg fÄr ikke linket opp med Google Assistant til Homey. Homey er bare ikke synlig i listen over smarthubs. Jeg ser mange sliter og noen fÄr det til. Uansett sÄ mÄ man si: Ok Google, tell Homey to..." og det er ikke bra nok. Alexa fungerer derimot bra og Siri fungerer glimrende. Athom skal visstnok legge inn bedre stÞtte for Google Assistant i 2.0-versjonen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.