Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

"Skjult innhold"


Anbefalte innlegg

Kjapp statussjekk.

 

Er det andre enn meg som sliter med å se "Skjult innhold"?

 

Spoiler

...som dette?

 

 

Jeg har prøvd alle nettlesere jeg kommer på (inkludert Vivaldi), så jeg lurer på om det er kontoen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg tester Edge for tiden, og den er faktisk ikke så verst! Man kan endelig pin'e tab'er og kjøre Adblock, og det er det jeg stort sett krever av en nettleser. Og den bruker imponerende lite strøm sammenlignet med Chrome og til en viss grad Firefox. Jeg får glatt en time ekstra ut av Surface'n min, og det er verdt å lide seg gjennom en MS-nettleser for (selv om det ikke er så mye liding).

 

MEN jeg sliter med URLer som har ÆØÅ der hjemmeautomasjon.no prøver å gå til siste uleste post. Hvis jeg trykker på posten fra et underforum så går det fint.

Andre som ser noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tror jeg har funnet feilen. 

 

Vi kjører en plugin som gir støtte for Emoji ikoner og der var det en oppdatert versjon som fikser følgende:

Fixes spoilers not working when using this plugin.

 

Spoiler

Så nå tror jeg det skal fungere som forventet?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, iblis skrev:

 

  Vis skjult innhold

 

Hurra!

... og Edge fungerer! :D;):P 

 

 

EDIT: Nå gjelder det bare å få opp hastigheten på å lage nye innlegg, så er vi der (og det er browser-uavhengig, og i bakgrunn av antall dobbeltposter i det siste, så er det neppe bare jeg som har problemet). ;) 

Redigering av innlegg går imidlertid så raskt som man forventer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.