Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Garasjeport som fungerer med Homey


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Jeg har selv montert iSmartgate, og jeg kan bekrefte for de som lurer at den har temmelig dårlig integrasjon mot Homey. Dvs den har få egnede tilstander som kan brukes i Homey flows. Det finnes f.eks. ikke noen "Når" eller "Og"-kort som reflekterer "Åpen" eller "Lukket".

 

Nå er ikke det et stort problem for meg da den funker bra med Apple HomeKit sånn at Siri fikser porten for oss, men om du skulle vurdere iSmartgate er det altså dette du får 🙂 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19/05/2024 at 23:13, torstein89 said:

Alle porter/motorer som har en "trykknapp" for å åpne innenfra, kan jo i teorien "smartifiseres" med feks fibaro smart implant. 

 

Takk. Jeg har Elko Smart så skulle gjerne hatt noe som gikk via Zigbee - har du noe tips her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.