Vitellius Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Da er Ubiquiti UniFi AP AC LITE bestilt. Burde jeg heller kjøpt Pro ?......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stianoh Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Kjøpte akkurat pro.. skal sende den tilbake snart.. synes ikke dekninga var imponerende i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Synes Pro er fin for den støtter høyere hastigheter og kan brukes utendørs (under tak sannsynligvis). Pluss at den har etherhet ut så man kan koble den på en kabel som skal videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norseman Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Er veldig fornøyd med Pro, har 2 stk, og de dekker hele huset (ca 260m^2) sømløst. Har såvidt prøvd litt ute også, og selv der fungerer det veldig bra. Kan ikke skjønne at @Stianoh er misfornøyd med dekningen. Feil på produkt? Pro støtter skikkelig PoE, så du kan koble den til en vanlig PoE-switch. På Lite må du vel bruke en passiv 24V poe injector, evt en Ubiquiti PoE switch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stianoh Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Kanskje noe feil på instillingene? Eller forventningene mine. Men når jeg bare for 2 streker 7 meter og en lettvegg fra så blir jeg skuffa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Det var merkelig, jeg har bare 2 plasser med dårlig dekning. Den ene plassen er rett forran garasjeporten (10m avstand gjennom isolert garasjeport + lettvegg). Den andre plassen er i en kjellerstue som er påbygd og dermed har murvegger på alle kanter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenB Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg installerte 2 stk Ubiquiti Unifi AP AC PRO for ca 1 mnd siden, funker knall! Stabilt som få, og gode hastigheter. Kun positive ting å si om løsningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stianoh Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Har dere gjort mye på instillinger med kanaler osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenB Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 10 minutes ago, Stianoh said: Har dere gjort mye på instillinger med kanaler osv? Mine står på auto på det meste, har kun slått på advanced features hvis jeg husker riktig. Ser noen anbefaler å sette transmit power til Medium om basene står nærme hverandre, men auto funker fint for meg. Enhetene blir sømløst balansert på nærmeste AP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Beerpal Skrevet 15. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 15. mai 2017 Min debut i hjemmeautomasjon!Sent from my iPhone using Tapatalk 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kensko Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 14 hours ago, Beerpal said: Min debut i hjemmeautomasjon! Sent from my iPhone using Tapatalk Veldig mye likt som i min pakke fra Intin.no 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Siden jeg var på IKEA akkurat når @Moskusla ut dette... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kensko Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Var innom Coop Obs bygg på Alnabru i Oslo og kom over denne. Endte opp med ikke å kjøpe, men nok en ting man kan gjøre "smart". Dette er en bluetooth dings, så det blir litt omveier for å få dette inn i noe smart system. http://www.aduro.no/aduro-peisovner/aduro-smart-response/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Ja, har sett den før. Hvis den kunne tenne opp i peisen, så hadde det garantert blitt kjøp. Men bluetooth? Huff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Kjøpte meg HS standard nå når det var på salg, men jeg ser at hvis strømmen går, så må jeg legge inn registreringa på nytt. Er det noen måte å unngå det på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 2 timer siden, Christian skrev: Kjøpte meg HS standard nå når det var på salg, men jeg ser at hvis strømmen går, så må jeg legge inn registreringa på nytt. Er det noen måte å unngå det på ? Den bug'en skal ha blitt fikset for "lenge" (et par uker) siden nå. Ta kontakt med supporten og hør med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 1 time siden, Moskus skrev: Den bug'en skal ha blitt fikset for "lenge" (et par uker) siden nå. Ta kontakt med supporten og hør med dem. Var ikke det en bug om at man ikke fikk registrert seg etter strømbrudd? Altså at lisensen var "sperret"? Men, ja, ta kontakt med supporten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 2 minutter siden, ZoRaC skrev: Var ikke det en bug om at man ikke fikk registrert seg etter strømbrudd? Altså at lisensen var "sperret"? Men, ja, ta kontakt med supporten. Kan se ut som om det ordna seg med siste oppdatering av HS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einar Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) Enda en Raspberry PI lisens. Må ha en på hytta + en hjemme. Jeg la den i handlekurven tidligere i dag, men fikk ikke logget inn på Paypal på den PC'n. Så lå det en "påminnelse" i mailboks når jeg kom hjem, med enda 5% avslag for å få meg til å bite på. Noe jeg jo allerede hadde gjort, men greit det. Da ble det 71.24USD. Så skal du ha, så sleng den i kurven og avbryt betalingen ;-). Endret 30. mai 2017 av Einar 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kensko Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Wow. Dette i tillegg "Black friday in May" tilbudet de har nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Blitt 2 stk 120mm vifter som jeg har tenkt å ha i ventilasjonskanal, bare få kjøpt kanalen, og lage hull i veggen først 1 stk gulv/bordvifte fra clasn som jeg har tenkt å skru i taket på vaskerommet, for å få litt mer effektiv tørking av klærene (har takhengt tørkestativ) montere på en z wave eller 433 mhz plugg og sette opp noe styring. 1 stk 500 kroners dum robotstøvsuger som skal bo på kjøkkenet og spise smuler og annet diverse. Fant nå ut at den var såpass dum at den kan ikke settes til å starte f.eks kl 13. Men må startes manuelt. Men til 500kroner så forventer jeg bare at den skal ta smulene hvertfall. og 2 stk fibaro plugger fra netonnet tilbudet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiderikFrom Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 19 hours ago, Hr Kotelett said: Blitt 2 stk 120mm vifter som jeg har tenkt å ha i ventilasjonskanal, bare få kjøpt kanalen, og lage hull i veggen først Jeg monterte 120 mm vifter i ventilene på landstedet forrige helg. Funker fint. Det er 2-kanals vifter, dvs. altså bare 12 v +/-, så jeg bruker en slik for å justere hastigheten: http://www.ebay.com/sch/sis.html?_nkw=Mini+DC+3V-35V+5A+Motor+PWM+Speed+Controller+Speed+Control+Switch+LED+Dimmer&_id=131741443291&&_trksid=p2057872.m2749.l2658 Å bare koble til 5v blir litt lite futt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Da ble det en Samsung S8 ? Litt usikker på hva jeg skal gjøre med min Samsung S6 Edge.. Den har jo IR sender, så kan jo kanskje lage noe kult ut av den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 40 minutter siden, Merko skrev: Da ble det en Samsung S8 14 dager til jeg også kan kjøpe en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 1 minutt siden, Moskus skrev: 14 dager til jeg også kan kjøpe en... Hvorfor 14 dager? Binding? Men så fint du også har sett lyset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.