Arne Johnny

HStouch, mine skjermbilder

2 innlegg i emnet

Har sittet å knotet med HStouch og som en Meeeget enkel bruker så får man det faktisk til. Selv uten alt for mye knot :)

Jeg har ikke gjort noe fancy og brukt kun medfølgende maler.

Tanken har vært at man skal enkelt navigere (få trykk som mulig) for å komme til mål og samtidig ha de viktigste "knappene" tilgjengelig. 

Ikke alt som er ferdig enda men må ta litt om gangen.

image1.PNG

image3.PNG

image4.PNG

image5.PNG

image6.PNG

image7.PNG

image8.PNG

image10.PNG

9 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice. Likte spesielt dimmer grafikken.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av BME
      Er det noen som har en enkel måte å lese av strømmen på, mens vi venter på AMS?

Tenker at en ideell løsning ville vært om det ble tatt bilde av målerstand 1. i hver måned, som da ble sendt til min telefon.
      Det vil da også være en påminnelse om at det skal rapporteres inn til netteier.
      Jeg har ikke behov for kontinuerlig avlesing.

Jeg har strømmåler utendørs, så det må være en løsning som takler det.
      Og dermed at jeg slipper å springe ut i skapet, spesielt vinterstid (og dertil medfølgende snørydding).

Om det har betydning kjører jeg HomeSeer, foreløpig kun med Z-Wave.
    • Av Snurre
      Hei,

System: Homeseer SEL
      Produkter: Fibaro, stikk (3.5), dimmer2(3,4), Beveg2(3.4), Button.

Har noen problemer som jeg er usikker på om henger sammen, eller om er isolerte problemer:
      1)
      Sliter med feilmelding på alle Fibaro produktene jeg har lagt til på Homeseer SEL'en. Se bildet under. Usikker om det betyr noe, men temperatur føleriene i bevegelsessensorene oppdateres veldig sjelden. Har prøvd å få kontakt med dem, men de er vanskelige/umulige å få kontakt med. Når jeg kjører optimalisering av nodene, vil disse ikke bli tatt med. Vet ikke om dette gjelder alle produkter med batteri?
      Nodene registreres fint når jeg har lagt dem til. Har prøvd å legge sensorene til både som non-secure/secure. Men det er umulig å få kontakt med dem (no connectivity - og derfor umulig å komme inn på setup til enheten)

2)
      Sliter med at jeg ikke får kontrollert enhetene - etter jeg har lagt inn noden (en eller flere), så legger jeg navn på den (floor, room, etc). Dette går fint. Så kan det gå noen minutter, får det er umulig å få kontakt med nodene. Klarer ikke å skru av eller på lys eller stikk. Det hjelper dersom jeg deaktiverer plugin, for så å aktivere igjen. virker da noen minutter for så å slutte å virke. For å sjekke, så har jeg gått inn for å kjøre optimailsering, men får opp en advarsel. sjekk bildet under.

Mistenker:
      - feil med UZB'en. Intin.no skal sende meg en ny.

er dette noe noen andre har vært borti? Hva kan være galt?

takk for hjelpen,

S

• Av darkZ
      Jeg har fått "Load Error" på Power Management Notification på en Fibaro Dimmer 2. Den dimmer 4 spotter, og alle fungerer som de skal.

Noen som har vært borte i dette tidligere? Kan jeg bare prøve å kalibrere på nytt og glemme feilmeldingen om den da forsvinner eller er det noe galt?

• Av Moskus
      TrådfriSeer er kommet til åpen beta-fasen. Du kan være med å teste.
      Last ned herfra!

Vis full oppføring
    • Av Moskus
      TrådfriSeer er kommet til åpen beta-fasen. Du kan være med å teste.
      Last ned herfra!