Populært innlegg Arne Johnny Skrevet 16. juli 2017 Populært innlegg Del Skrevet 16. juli 2017 Har sittet å knotet med HStouch og som en Meeeget enkel bruker så får man det faktisk til. Selv uten alt for mye knot Jeg har ikke gjort noe fancy og brukt kun medfølgende maler. Tanken har vært at man skal enkelt navigere (få trykk som mulig) for å komme til mål og samtidig ha de viktigste "knappene" tilgjengelig. Ikke alt som er ferdig enda men må ta litt om gangen. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kensko Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Nice. Likte spesielt dimmer grafikken. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Arne Johnny Skrevet 31. januar 2019 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 31. januar 2019 Som oppfordret i en annen post så legger jeg inn ett par skjermbilder slik det ser hus meg i dag. Synes hvertfall det har "skjedd noe" på designfronten ? 9 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkmod25 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 "Snareveier"? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 31. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2019 Just now, hkmod25 said: "Snareveier"? jup Snare veier ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkmod25 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, Arne Johnny skrev: jup Snare veier ? https://en.wiktionary.org/wiki/snarveier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 31. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2019 Just now, hkmod25 said: https://en.wiktionary.org/wiki/snarveier haha.. Nå er jeg Totning da.. men ja det er en trykkleif altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkmod25 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 trykkfeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 2 timer siden, hkmod25 skrev: trykkfeil Trykkfeil. Man husker vel stor bokstav og punktum. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odd Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Hmm var ikke akkurat den trykkleifen som jeg tenkte på først. "Noen" bruker mere tid på utseende enn meg ….. myyyyye mere Når jeg skriver "Noen" så mener jeg kona mi og Arne Johnny 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 31. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2019 Hmm var ikke akkurat den trykkleifen som jeg tenkte på først. "Noen" bruker mere tid på utseende enn meg ….. myyyyye mere [emoji4] Når jeg skriver "Noen" så mener jeg kona mi og Arne Johnny [emoji4]Nå vel kanskje fruen i huset grunnen til at det er vel verdt å bruke litt tid på utseende;)Sent from my iPhone using Tapatalk 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 7. februar 2022 Del Skrevet 7. februar 2022 Fungerer dette? Hvordan tror dere «normale»-mennesker (ikke sånne som oss) vil tyde denne menyen? Er ment for touch-skjermer i boligen. «Gul» betyr «on» (for sånne som oss) eller «åpent» for «normale»-mennesker. For min egen del går det greit med vanlig tekst med kallenavn på vindu og status. 🤪 Noen kommentarer? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.