Gå til innhold
  • Bli medlem

TibberSeer for Pulse

Moskus
 Del

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor jeg ikke ser MORE knappen under installerte plugin's?

Win10 og v4.2

image.png.fd1849046dbd243f175bd901d9526214.png

EDIT: 

Nå fikk jeg MORE knappen men kommer til en side som ikke eksisterer :P

image.png.37042d48646209cdca69053f0745957f.png 

Endret av Frankh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moskus skrev (3 timer siden):

Trodde ikke alle plugins hadde en More-knapp? 

Jeg hadde MORE en liten stund etter at jeg hadde restartet HS for så at den forsvant.

Vet ikke hvor jeg skal legge inn token uten knappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. versjon 2.4, er det kun grafer som er nytt? Eller er det noko anna nytt, ev. feilretting eller anna som er verdt å få med seg?

Eg spør fordi eg aldri har brukt grafane som ligg i plugin, så om det er det einaste er det i grunn mindre vits i å oppgradere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, bjornepappa said:

Ang. versjon 2.4, er det kun grafer som er nytt? Eller er det noko anna nytt, ev. feilretting eller anna som er verdt å få med seg?

Eg spør fordi eg aldri har brukt grafane som ligg i plugin, så om det er det einaste er det i grunn mindre vits i å oppgradere :)

Kun grafer. Ingenting annet.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moskus skrev (1 minutt siden):

Kun grafer. Ingenting annet.

Den er grei. Da trur eg eg står over i denne omgang.

Ein anna sak eg har fundert på, men som eg ikkje har nokon konkret løysing på, er å detektere om ein bør vente med å skru av/på f.eks vv-tank i timane fram mot midnatt. Dette mtp. at pris enkelte døgn endrer seg ganske mykje ved døgnskifte. Ein kan vel alltids sette opp logikk basert på samanlikning av f.eks snittpris og standardavvik for hhv. inneværande og neste døgn (eg ville brukt EasyTrigger), utan at eg har prøvd meg på det. Tidvis kan det jo være lønnsomt å vente til neste døgn med å fyre opp, alternativt fyre opp i god tid før døgnskifte. Nokon andre som har tankar rundt dettE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Noen flere som har mer en 1x pulse/målere  i heimen?

Har ein bolig med tidligere utleide del, derfor 2 målere.
Har brukt TibberSeer i en stund, fantastisk plugin :)
Når eg la inn dette for lenge siden, kom underetasjen inn og det var den eg ville "overvåke" den gangen.
Men når eg nå ville legge inn 1. etasje, ble det krøll. 

Ser i API explorer hos Tibber at eg er listet opp med "2 hjem", men klarer ikkje å lure ut data for 1. etasjen.
Antar at det er HomeID som er adressen til Pulse enheten og at da skulle hatt 2x HomeID?

Regner med at dette er noke Tibber må ordne opp i, eller er det noen som har erfaring med dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Del

• Opprett ny...