Baron Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Takke være en svært god HomeSeer skolegang her på forum, har oppkobling gått veldig smertefritt en så lenge. Men, jeg har litt utfordring andre muligens har løst før meg. For å ikke gape for høyt, begynner jeg med mine utvendige kameraet fra foscam. Har en smule gadget-sykdom sammen med da litt fornuftig overvåkning av lager til firma osv så det har blitt en del av disse på tomta. Men jeg klarer ikke få disse inn i HS. Noen råd? Ser det er en auto add der men den gir meg ingenting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronny Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Jeg har også Foscam. De fungerer stort sett bra med god kvalitet. AutoDiscover fungerte fint før, men ikke nå lenger. Den finner kamera men viser ikke noe. Jeg har lagt det inn manuelt slik bildet viser, og da fungerer det fint med bilde - Også i HSTouch. Pan/Tilt har jeg ikke aktivert, da det ikke er så aktuelt for meg. Test URL i nettleser først, så ser du raskt om du får opp et bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 Dette fikk jeg kasta tilbake da når jeg prøvde eneste som kom opp <CGI_Result> <result>-2</result> </CGI_Result> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronny Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Hva slags Foscam modell har du ? Husker jeg erfarte at Foscam ikke liker spesialtegn i passord. F.eks passord med % i seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 52 minutter siden, Baron skrev: eneste som kom opp ... hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronny Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=190439&page=6 Lag deg en bruker til i Foscam og test med den. test fra Nettleser, (Chrome, IE Edge, Safari, Firefox). Eller annet som måtte passe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 helvete ass[, f[r same feilen selv med nytt passord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 Logger du inn med brukernavnet til hvert enkelt kamera, eller brukernavnet du har til kontoen på myfoscam? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Har du ip whitelist aktivert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronny Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 17 minutes ago, Baron said: Logger du inn med brukernavnet til hvert enkelt kamera, eller brukernavnet du har til kontoen på myfoscam? Ikke MyFoscam konto. Lokal bruker direkte i kameraet. Så vidt jeg har lest så støttes ikke denne funksjonen i alle Foscam modeller, så hvilken modell har du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 1 time siden, GeneralVirus skrev: Har du ip whitelist aktivert? Ka jeg aldri tenke meg, hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 1 time siden, Ronny skrev: Ikke MyFoscam konto. Lokal bruker direkte i kameraet. Så vidt jeg har lest så støttes ikke denne funksjonen i alle Foscam modeller, så hvilken modell har du ? Har litt forskjellige utg. har prøvd på alle modellene nå uten at det går. meg bekjent så er det bare 1konto man kan ha direkte på kamera? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 2 hours ago, Baron said: Ka jeg aldri tenke meg, hva er det? Kjekk funksjon som gjør at du kun kan koble deg til kameraet fra ip adresser du tillater. Er du sikker på at du bruker riktig url? Prøvde selv nå å fikk samme feilmelding som deg når jeg hadde en skrivefeil i url. http://ip:port/CGIProxy.fcgi?cmd=snapPicture2&usr=brukernavn&pwd=passord eller: http://ip:port/CGIProxy.fcgi?cmd=snapPicture&usr=brukernavn&pwd=passord 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 22. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2019 På 20.1.2019 den 1.56, GeneralVirus skrev: http://ip:port/CGIProxy.fcgi?cmd=snapPicture2&usr=brukernavn&pwd=passord Der kom den jaggu omgående på gitt! tusen takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Utrolig... nå plutselig ligger det dobbelt! HS har plutselig funnet ut at den skulle finne kameraer automatisk, når jeg skrur det av så går de ikke vekk! noen råd hvordan jeg «vasker» listen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Finn devicene i devicelisten i HS, slett de du ikke vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2019 12 timer siden, GeneralVirus skrev: Finn devicene i devicelisten i HS, slett de du ikke vil ha. Høres korrekt ut det, men Kameraer ligger ikke i device listen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 9 minutter siden, Baron skrev: Høres korrekt ut det, men Kameraer ligger ikke i device listen Nei, de ligger under Tools -> Setup -> Cameras. Slett de du ikke vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 29. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2019 På 25.1.2019 den 14.12, Moskus skrev: Nei, de ligger under Tools -> Setup -> Cameras. Slett de du ikke vil ha. utfordringen ligger i at jeg hadde "auto discover" aktivert samtidig som jeg la de til manuelt. Når jeg nå tar vekk denne så vil ikke de gå vekk igjen... Måtte legge til manuelt pga auto funka ikke på alle kameraene. Er ikke noen måte man kan "vaske" listen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 ... ligger kameraene i settings.ini? De er i en ini-fil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 30. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2019 16 timer siden, Moskus skrev: ... ligger kameraene i settings.ini? De er i en ini-fil... Det ligger noen der, men ikke dobbel der? Spesielt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.