Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Amazon DOT Batch 3


Fermate

Anbefalte innlegg

15 hvite og 5 svarte DOTer er i hus. 2 x 5 Svarte er kommet til Jetcarrier i statene.

(Ytterligere 5 x hvite og 5 x svarte er i bestilling med ETA 14 og 17 mars)

 

Alle kan nå sende meg en PM med navn og adresse som det skal shippes til.

Gjør det slik: Overskrift på PM er "DOT batch 3 (<ditt nick>)"

PM inneholder:

navn

adresse

postnr og sted

 

på 3 forskjellige linjer.

(Mulig jeg printer etiketter for å spare tid)

 

Ikke send penger ennå vent på korrekt beløp.

 

Beklager at jeg er litt nazi på dette men jeg må ha tunga rett i munnen her og jeg gjør dette non-profit og jeg skal faktisk ikke ha noen DOT'er selv ;) 

Så gjør det så enkelt som mulig for meg.

Takk!

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fermate Vil veldig gjerne kjøpe en echo dot. Helst hvit, men tar også svart hvis jeg kan få den fortere. Bor i Oslo og har bil, så kan hente både her og i Lillestrøm. Har du noen til overs, eller må jeg vente på neste batch?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 3 forskjellige bestillere, max 2 x 5 pr bestilling og 6 forskjellige forsendelser, flyfrakt og moms er det litt uoversiktlig her nå...

 

Men jeg har flere i bestilling så bare følg med her, eller på en ny BATCH 4 så får vi se hva som skjer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status:

Jeg kan fremdeles ikke beregne korrekt pris da jeg må ha de siste 10 svarte inn på faktura først. Jeg regner imidlertid med at dere lengter etter å få begynne å teste så jeg sender allikevel. Altså: IKKE SEND NOEN PENGER ENDA.

 

Jeg får ikke sendt til folk jeg ikke har adressen på så det ble altså slik denne gangen:

(Please ikke bli sure, dette er et jævla puslespill)

 

@Movcon henter sine 2 svarte og 2 PI rammer i uke 12

@xibriz Jeg har sendt 3 hvite og 3 Pi rammer med sporing til deg i dag (Se PM med Tracking)

@com2 og @olekenneth Henter hver sin Hvit

 

Har sendt Svarte til:

@Tverfyll

@Kjetil

@Helle

 

Har sendt hvite til:

@tjwesterby

@Slator

@Steinis

@Blodstrupmoen

@ZF-

@Venin

@Kenska

@Furre

 

Jeg har 3 hvite som går til de av disse som først sender meg adressen sin på PM:

@Krok

@ThUnDeR

@vslatten

@Norseman (Venter på Adresse)

Sistemann av disse kan velge om han vil vente på en svart eller få en brukt hvit av meg (Eller vente på Batch 4 som også er i bestilling)

 

Det er 10 stk svarte på vei til Norge som disse får så snart jeg har dem i hende:

@ralph

@Tore Andre Rosander

@Llandari

@elo

@TraCkinG

@kanutten

@sork64

@MrTiger

 

De siste 2 svarte er til meg i bytte med de 2 hvite som @Slator og @Steinis fikk

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så god :) 

 

Tillit er en viktig faktor som gjør et samfunn effektivt.

Det virker omtrent som det motsatte av korrupsjon. Så jeg er viser gjerne tillit ...

Dessuten kan dere jo bare gjette på hva som skjer med kontoen deres om dere ikke betaler  ;)
 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Fermate skrev:

..

Jeg har 3 hvite som går til de av disse som først sender meg adressen sin på PM:

@Krok

@ThUnDeR

@vslatten

@Norseman (Venter på Adresse)

Sistemann av disse kan velge om han vil vente på en svart eller få en brukt hvit av meg (Eller vente på Batch 4 som også er i bestilling)

...

 

@Krok du var sist til å melde deg (DVs du har ikke meldt deg ennå): Vil du ha en brukt Hvit DOT av meg sendt nå i kveld eller en svart om ca en uke?

 

Dere andre 3: Jeg sender til dere i kveld.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar for lang tid å vente på neste forsendelse for å beregne korrekt frakt så vi bare anslår det den blir det halve av den som allerede er der.

Da blir kalkylen slik:

 

Utlegg;

5 Hvite   DOT Fermate: $267,15 = 2273 Kr

5 Svarte DOT Fermate: $267,15 = 2287 Kr

5 Hvite   DOT Movcon: $267,15 = 2292 Kr

5 Svarte DOT Movcon: $267,15 = 2274 Kr

5 Hvite   DOT Xibrix: $267,15 = 2325 Kr

5 Svarte DOT Xibrix: $267,15 = 2325Kr

Totalt: 13 776 Kr

25% Moms: 3444 kr

 

Frakt de første 20: 625 Kr

Antatt frakt på de siste 10: 312 kr

 

Totalt: 18 157 Kr

Delt på 30 = 605 Kr

brev frakt 45 Kr

 

Å betale for dere som har fått (eller skal få) en DOT i posten: 650 Kr

Dere som henter: 605 Kr

 

Beløpet skal VIPSES til 91142883 og SKAL merkes med ditt <nick> herfra forumet.

(Jeg gjør opp med @Movcon og @xibriz slik at alle kan betale til meg)

 

Dette regnestykket gjelder altså for DENNE batchen, er du ikke i denne batchen venter du på beskjed i den batchen du tilhører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er merket X har betalt:

(Editerer denne etter hvert som jeg ser pengene på VIPS)

X @Movcon

X @Xibriz

 

Henter:

X @com2

X @olekenneth

 

Har sendt Svarte til:

X @Tverfyll

X @Kjetil

X @Helle

 

Har sendt hvite til:

X @tjwesterby

X @Slator

X @Steinis

X @Blodstrupmoen

X @ZF-

X @Venin

X @Kenska

X @Furre

 

Sendt i dag

X @TraCkinG

X @vslatten

X @Norseman

 

Sendt 11/3

X @ThUnDeR

 

Det er 10 stk svarte på vei til Norge som disse får så snart jeg har dem i hende:

(Og så snart de har sendt meg PM med navn/adresse og penger på VIPS. -Begge deler formatert slik at det blir enkelt for meg :) )

@ralph

@Tore Andre Rosander

X @Llandari

X @elo

@kanutten

X @sork64

X @MrTiger

X @Krok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fermate Takk for rask levering. Jeg ser at jeg har fått tilsendt en Hvit.

For meg gjør dette ingenting, da jeg ikke er så opptatt av fargen. Kanskje noen andre også har fått feil?

Jeg hadde fått den utav embalasjen før jeg oppdaget det, så plastikken er brutt.

Jeg lar den ligget innpakket, så får vi se om noen andre reagerer på feil farge og absolutt vil ha hvit=)

 

Tverfyll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, da har det nok blitt litt forbyttinger i bunken.

Men ta den i bruk. 

Jeg fikk inn en ubrukt hvit her nå fra en kjenning som fikk låne av meg men aldri åpnet den. Den kan jeg altids sende til noen som har fått feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk riktig farge i hvert fall (hvit). ?

 

Noen som har en .apk til appen? Ser ikke ut som man kan koble til Spotify via  http://alexa.amazon.com/ .

 

Edit: Gamblet og lastet ned herfra: http://www.apkmonk.com/download-app/com.amazon.dee.app/2_com.amazon.dee.app_2016-10-24.apk/

Edit 2: Får likevel ikke opp Spotify som valg. Hmm...

Edit 3: Valgte Norway da jeg laget Amazon-konto. Så måtte velge Manage Your Content and Devices inne på amazon.com. Der endret jeg fra Norway til United States og random by, stat og ZIP code. Da fikk jeg opp alle valgene på alexa.amazon.com.

Endret av Venin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.