ZoRaC Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Jeg har laget min første Home Assistant-integrasjon - Google pollen! Jeg kan egentlig ikke Python, men kan programmere i andre språk. Så jeg klarer å lese og forstå Python, men ikke å «skrive det fra bunn». Ble ganske imponert over Github Copilot, som ganske kjapt og enkelt lagde en fungerende kode som jeg kunne bruke som utgangspunkt! Koden ligger her: https://github.com/svenove/home-assistant-google-pollen 5 Siter
cogliostrio Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Såpe dispenseren på kjøkkenvasken er ganske utilgjengelig, så det er vanskelig å se når den er full eller tom. Laget derfor en såpe sensor som sier ifra om den snart er tom, eller når den er full slik at det ikke renner over når den fylles på. Siter
Hr Kotelett Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Det er så mange memes som kan brukes om det prosjektet der 😅 men artig er det. Er det en såpedispenser du har på veggen? Jeg er tilhenger selv av å ikke ha ting på benken. Mest for at når jeg søler så slipper jeg å rydde det vekk for å tørke opp Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.