Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Z-Wave Warning - BETA 3.0.1.61-65


iblis

Anbefalte innlegg

Jeg driver å tester ut de nye BETA versjonene av HS3 sin Z-Wave plugin med en UZB1 som sekundær kontroller.

 

Etter jeg installerte fra v3.0.1.61 frem til v3.0.1.65 så får jeg titt og ofte denne feilmeldingen i loggen;

 

Z-Wave Warning
Exception processing received application frame for encapsulation: Arithmetic operation resulted in an overflow.

Er det noen her som har samme problem eller har opplevd noe lignende tidligere?

Moskus, Fermate? ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører ikke beta i HS3 lenger, men for HStouch Server og Z-wave-plugin'en gjør jeg det, de kjører altfor safe etter min mening. Jeg kjører .61 og har ingen overflow exceptions i min logg.

 

Dette på Linux?

 

EDIT: Installerte .65 også. Alt fremdeles vel. Kan det være mono-relatert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Etter litt mer troubleshooting så oppdaget jeg at denne feil meldingen kommer kun etter en Fibaro Motion Sensor har blitt aktivert.

 

Skal prøve å ta en rescan på sensoren for å se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant feilen!

 

Under assosiasjon så var det av en eller annen grunn lagt inn en ekstra sluttpunkt assosiasjon til kontrolleren på gruppe 1 & 2.

 

Etter jeg fjernet disse så forsvant feilmeldingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.