Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Blog om Homeseer på Vesternet


Johs.

Anbefalte innlegg

Denne hadde ikke jeg fått med meg. Takk! :)

 

Sitat

If you think about it, the Home Automation controller is the heart of your system, so why should it be the cheapest part?

Over time we'd likely spend thousands as we automate more of our homes - lighting, heating, security, blinds, etc - shouldn't the price tag of the controller reflect the responsibilities that it has?

Som om jeg skulle sagt det selv. Eller: Nøyaktig som jeg har sagt det selv! :)

 

 

Og, merkelig som det høres ut, dette er jeg faktisk også enig i:

Sitat

If HomeSeer decide to focus more on the initial out-of-the-box experience, perhaps by developing some simple Wizard based interfaces, then it's possible that HomeSeer could be on a more even footing with the likes of Devolo and Vera.  We'd then have no hesitation in recommending HomeSeer to ALL customers!

 

Jeg har tenkt at i løpet av ferien skal jeg skrive en relativt langtekkelig og omfattende guide om hvordan komme i gang med HomeSeer, nettopp på grunn av dette problemet. Å starte opp HomeSeer første gang er som å hoppe ut på dypt vann uten å kunne svømme. Man faktisk lese Quick Start guiden, men i utgangspunktet får man egentlig ingen hint om at den finnes engang.

 

 

Men når man først er oppe og kjører og man har forstått logikken, er det uten tvil kun fantasien som setter grenser! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.