Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Ja, LOL. Men er det ikke typisk når selskaper som dette kommer opp med et påfunn og skal sette det ut i livet med minst mulig kostnad. Jeg minnes disse 16GB minnepennene en stund tilbake som egentlig bare var noe sånt som 2MB minnepinne og lagret en mer enn det, ble det ødelagte filer. De skapte nok gode kunderelasjoner, ja .......

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 måned senere...
  • Svar 804
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Denne var legendarisk!  

Hate to be the bearer of bad news, men er informert i fra annet forum at Merko dessverre ikke er med hos mer.    Hvil i fred, Merko. Ufattelig trist.

Postede bilder

• 2 uker senere...

Ja, og uten meg ville det vært 35 719 vaksinedoser satt... 😇 Første gang jeg er glad for at jeg har litt astma! 😁 Dose to 13. juli, MC-tur til Danmark og Sverige en drøy uke senere. Fruen jobber på sykehjemmet her i byen og ble fullvaksinert i mars.

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...