Moskus Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 Flere av oss var litt skuffet da intin.no stengte dørene for oss vanlige forbrukere (de er vel de eneste som forhandler HomeSeer i Norge?). Men Intin er ikke tapt bak en stol! De tilbyr nå en fordelskundeavtale for våre medlemmer! Send brukernavnet ditt til [email protected] så lager de en konto for deg. Vis full oppføring 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evelen Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 done (Y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenB Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 (edited) Samme Forventer halv pris på alt! Edited August 27, 2018 by MortenB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clio75 Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 DoneSent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evelen Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 noen som har klart å opprette konto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clio75 Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 noen som har klart å opprette konto?Ikke på de 5 siste timene nei [emoji23][emoji23]Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillmar Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 Jeg sendte mail og fikk raskt svar om at kontoen var «oppgradert» rett før kl. 16. Siden jeg hadde konto fra før så behøvde de altså ikke å opprette kontoen. Men når jeg logger meg inn så får jeg nå opp priser og mulighet for å handle under fanen «forhandlerweb». Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clio75 Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Fikk oppgradert konto i dag tidlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evelen Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 etter litt korrespondanse fikk jeg kontoen funksjonell. Prisene er ikke supre, men de er relativt rimelige ser det ut til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartCabinWest Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 Hei! Må du ha vært intin kunde fra før for å få tilgang til denne muligheten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moskus Posted November 1, 2018 Author Share Posted November 1, 2018 31 minutter siden, SmartCabinWest skrev: Hei! Må du ha vært intin kunde fra før for å få tilgang til denne muligheten? Nei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasseruud Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Ny rekord for min del: La inn en ordre med 4 produkter hos Intin kl 14:41. Kl. 14:51 kom mail om at den var pakket og med sendingsnummer ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZoRaC Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 16 minutter siden, lasseruud skrev: Ny rekord for min del: La inn en ordre med 4 produkter hos Intin kl 14:41. Kl. 14:51 kom mail om at den var pakket og med sendingsnummer ? Jeg opplevde det samme, men det tok fortsatt 12 timer til Posten hadde mottatt pakken. Så tror nok de skriver ut pakkelappen først og pakker/sender senere... uansett ganske kjappe da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aarpi3 Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 Veldig god erfaring med Intin. Kjøpte Idlock fram dem i forrige uke. De var billigst og raske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornepappa Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 (edited) Har bestilt eg også. Supert utvalg, bra pris og gratis frakt ? Edited December 8, 2018 by bjornepappa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cringe Posted December 22, 2019 Share Posted December 22, 2019 Gjelder dette enda? Nettopp sendt epost. Har noen priseksempler på produkter, til sammenligning kjøpt andre steder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moskus Posted December 22, 2019 Author Share Posted December 22, 2019 Ja, det gjelder enda. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hr Kotelett Posted December 22, 2019 Share Posted December 22, 2019 Jeg kjøpe Deconz 2, og med hjemmeautomasjonsrabatten var de billigst, pluss fri frakt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VikingOy Posted July 29, 2020 Share Posted July 29, 2020 Jeg har satt de på en "prøve" og spurt om de vet hvordan man kan styre en ELKO gulvtermostat med en ConBee II. De skryter jo på seg at er eksperter! Så får vi se da. 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts