Chris Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 6 minutes ago, Moskus said: Det er bare å kopiere filene over i HS3-mappen, gå til Plugins -> Manage, og aktivere den. Takk @Moskus! Så lett kan det visst noen ganger være ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Plugin'en fungerer som den skal, men jeg får ikke opp en device som sier om den er låst. Får noen av dere dette opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archos Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Er filene tilgjengelige igjen? Jeg får ikke linken lenger opp til å virke.. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 3 minutes ago, Archos said: Er filene tilgjengelige igjen? Jeg får ikke linken lenger opp til å virke.. Jeg har hatt filene liggende fra tidligere, så dette vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg har nå fått bekreftet at andre får opp status på dører og vinduer, men dette var med en E-Golf. Jeg får ikke opp status på verken vinduer eller dører. Når jeg logger inn i Car-Net så får jeg opp att dører og vinduer er låst. Bilen jeg har er en E-Up, mulig det kan ha noe å si.. Jeg får også denne feilmeldingen i HomeSeer: Noen som vet om det er noe jeg kan gjøre? @lilfire? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archos Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hadde det vært mulig å få filene av deg @Chris hvis det ikke gjør noe for @lilfire ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 Så snart jeg har fått ut ny versjon av Verisure pluginen min skal jeg ta en rask sjekk av denne også. Men denne pluginen har kjørt uten problmer hos meg i lang tid nå, så tror nok den er klar for å slippes 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Topp, takk. Hvor ofte har dere satt på oppdatering? 10 min. gjorde at Møller måtte ha 2 uker på å feilsøke. Batteriet ble tappet av tusenvis av forespørsler. Godt det ikke gikk på min tlf. regning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archos Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Min står på hvert 5 minut i Homeassistant komponent. Ikke hatt noe problem med det. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 Min står på 10min og ikke lagt merke til noe, men kan ta noen målinger for sikkerhets skyld 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marhil Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 10 minutter her også, i Home Assistant. Tilsynelatende ikke noe problem. Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 19 timer siden, Erling skrev: 10 min. gjorde at Møller måtte ha 2 uker på å feilsøke. Batteriet ble tappet av tusenvis av forespørsler. 10 minutter gir ikke tusenvis av forespørsler, så noe annet må ha gått galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kris10an Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Noen flere enn meg som har fått en telefon fra Møller Norge denne uken? [emoji38] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 1 time siden, kris10an skrev: Noen flere enn meg som har fått en telefon fra Møller Norge denne uken? Nix, fortell. + Passat GTE har problemer når 12 volts batteriet går under x, da blir det discolys med samtlige feilmeldinger når bilen forsøkes startet. Selv om bilen står tilkoblet så avsluttes ladning av 12 volts batteriet når det store er fullt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kris10an Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 De hadde fått en liste fra VW i Tyskland over biler med unormalt mange kall mot Car Net, så de lurte på om det var av naturlige årsaker eller om det var noe galt med bilen [emoji106] 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Topp, min bil stod på verksted i 3 uker i september grunnet dette. De sperrer kanskje ekstern tilgang, det må jo koste litt med datatrafikken vi med «smarte-hus» lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 16. november 2018 Forfatter Del Skrevet 16. november 2018 31 minutter siden, kris10an skrev: De hadde fått en liste fra VW i Tyskland over biler med unormalt mange kall mot Car Net, så de lurte på om det var av naturlige årsaker eller om det var noe galt med bilen Har ikke fått noe tlf enda, men sa de noe om at de kom til å sperre for dette eller at du måtte stoppe å bruke integrasjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kris10an Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Nei. De var i utgangspunktet bare nysgjerrig på hvordan jeg brukte integreringen og syntes det hørtes veldig lurt ut. Ingen brudd på terms of use mtp Car Net. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Får opp at plugin ikke klarer å logge inn. Har fungert fint i lang tid. Siste oppdaterte status fra bilen er 20 november. Flere som opplever dette og evt. vet hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zhimizhi Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Du er ikke den eneste som har problemer @Chris. Min sluttet også å fungere den 20.November Jeg så litt i loggene mine, er ikke noen ekspert, men kan se ut til at de har gjort en aldri så liten endring for å sperre oss ute. System.Net.WebException: The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel. at System.Net.WebClient.UploadDataInternal(Uri address, String method, Byte[] data, WebRequest& request) at System.Net.WebClient.UploadString(Uri address, String method, String data) at System.Net.WebClient.UploadString(String address, String data) at HSPI_LSoftCarNet.Volkswagen.Login() Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 Fått samme selv, når jeg prøvde å logge meg inn på weben fikk jeg melding om at de jobbet med portalen og at den ville være usabil fram til 01.12. men av erfaring så har jo ting alltid tatt lengere tid enn hva de har forventet. Så jeg har ikke lagt noe tid ned i å feilsøke enda. Gir det noen dager til før jeg sjekker opp 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Siste oppdatering hos meg var: 19.11.2018 18.23.17 Håper det løser seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 Har gjort en rettelse og lagt ut en ny versjon nå. Link finner man i første post 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Fungerer som ei kule, takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Er det mulig for de å legge inn "noe" mellom 1 time og 1 dag? 2, 4 timer. Min bil ble tappet på 4 dager med jul, stod tilkoblet laderen men ville ikke starte. VW sier jeg må roe ned oppdateringen eller kjøre hver dag. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.