bio Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 [mention=457]bio[/mention] Du rakk det siden jeg ikke rakk å gjøre bestillingen igår.Flott. Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 24. september 2019 Forfatter Del Skrevet 24. september 2019 Nå har jeg mottatt at pakken er på vei med UPS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marhil Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Nå har jeg mottatt at pakken er på vei med UPS. Flott!Obs: hvis@moskus fikset biffen, så har jeg fått endret brukernavnet fra hilmar til@marhil, så slipper vi flere misforståelser pga veldig like navn her inne. Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2019 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2019 Enheter+ Frakt : 6020 Toll/moms: 1586 Totalt 7606 /12 = 633,33 per enhet (før kostnad ved videreforsendelse) Jeg reiser desverre bort neste uke, men kan ta det med på jobben for de som ønsker å hente f.eks. fredag. Hvis ikke blir neste sjanse mandag 15. oktober. Ta kontakt med tanke på hvordan man ønsker at jeg skal gå fram (hentes i Oslo/Moss eller videresendes). Hvis det skal videresendes så er jeg usikker på hvor mye posten skal ha for embalasje og frakt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnMartin Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 3 minutes ago, Guahtdim said: Enheter+ Frakt : 6020 Toll/moms: 1586 Totalt 7606 /12 = 633,33 per enhet (før kostnad ved videreforsendelse) Jeg reiser desverre bort neste uke, men kan ta det med på jobben for de som ønsker å hente f.eks. fredag. Hvis ikke blir neste sjanse mandag 15. oktober. Ta kontakt med tanke på hvordan man ønsker at jeg skal gå fram (hentes i Oslo/Moss eller videresendes). Hvis det skal videresendes så er jeg usikker på hvor mye posten skal ha for embalasje og frakt. Bor i Trøndelag, så vanskelig å få det hentet. Reiser også bort så har ikke noe hast, men om du finner ut hva forsendelsen koster etter hvert, så kan jeg vippse deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2019 4 minutes ago, JohnMartin said: Bor i Trøndelag, så vanskelig å få det hentet. Reiser også bort så har ikke noe hast, men om du finner ut hva forsendelsen koster etter hvert, så kan jeg vippse deg. Jeg skal se om jeg finner noe postkontor som kan svare meg på dette. Det er ikke så mange av de lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizmo Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 https://www.posten.no/priser Er vel brevpakke til kr 85,- eller Norgespakke til kr 180,-? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2019 (endret) 10 hours ago, Gizmo said: https://www.posten.no/priser Er vel brevpakke til kr 85,- eller Norgespakke til kr 180,-? Jeg mistenker at en brevpakke krever embalasje i tillegg og der koster vel den som passer best 19 kroner. Norgespakke kommer med embalasje om jeg ikke husker feil. Men det finner jeg ut idag. På baksiden av nabohuset der jeg jobber er det faktisk ett postkontor. Endret 3. oktober 2019 av Guahtdim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byelektrikeren Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Hei, Norgespakke er kun prisen for forsendelsen, emballasje kommer i tillegg. En luftputekonvolutt bør jo gjøre nytten, både som brevpost og Norgespakke, koster ca 20,- Fordelen med Norgespakke er at det er sporing og forsikring inkludert. Går en inn på posten.no og kjøper Norgespakke og printer lappen hjemme så koster det mindre, det har jeg brukt mye selv da jeg solgte på nett. /Helge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2019 (endret) Takk for info. Esken med sensoren har målene 14.3 cm x 8.5 cm x 9. 2 cm. Jeg har tatt med en for å teste ut på postkontoret for å finne egnet embalasje. Jeg har hele tiden trodd at Norgespakken var fullstendig løsning (embalasje og frakt), men hvis det kun er frakt så er det like greit å kjøpe det over nett. Jeg er tydeligvis veldig sjelden avsender... Endret 3. oktober 2019 av Guahtdim 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillmar Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Du skal selvfølgelig velge den metoden du som er enklest for deg og som du foretrekker @Guahtdim, men om du ikke kjenner til det så finnes det en alternativ tjeneste til posten; megtildeg.no. Disse pakkene er små nok til at du kan benytte tjenesten deres der de henter pakken i postkassen din og leverer i postkassen til mottaker (Forutsatt at de støtter tjenesten på din adresse). Dette koster 65kr. Det kan selvfølgelig bli litt klønete med den mengden pakker du skal sende... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2019 Godt forslag, men jeg er redd for at det ikke kommer til å fungere siden jeg mistenker at vår postkasse er litt for liten i forhold til pakkene som skal sendes avgårde og da går prisen opp til 139.- I tillegg så har vi lås på vår postkasse og jeg tror ikke det er en nøkkel alle har tilgang til. Uansett ett godt alternativ når det passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2019 (endret) Jeg har vært innom postkontoret og det er enten Norgespakke til 149.- på nett + embalasje 19. Eventuelt hvis man ikke vil ha sporing og forsikring: postpakke til 85 + embalasje 19.-. Eventuelt at man plukker opp hos meg i Moss eller på jobb i Oslo (Nydalen). Ett annet alternativ er å benytte en person som hub hvis dere skulle være flere i samme by. Ta kontakt pr melding for detaljer. Endret 3. oktober 2019 av Guahtdim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) @runewa kan være postmann hvis det er flere i Bergen av dere gjenværende. Jeg har ikke hørt fra @Siggi, @Movcon, @JohnMartin, @Hr Kotelett, @bio med tanke på hvordan pakken skal videre fra meg. Send meg en PM, eventuelt send en PM til runewa for å bli enige hvis dere er fra Bergen og ønsker felles forsendelse. Neste runde med utleveringer og sendinger blir tidligst i uke 42 siden jeg tilbringer uke 41 i Spania. Endret 4. oktober 2019 av Guahtdim 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 15. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2019 Pakket og klart til innlevering på postkontoret: Marhil Siggi JohnMartin runewa + Hr Kotelett (Samlepakke med 2 stykk) bio Movcon og Hilmar skal plukke opp i Oslo. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2019 Pakkene ble levert inn igår, men dette var etter posten hadde vært innom. Så jeg antar at de er på plass i løpet av de neste 2-3 dagene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 21. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2019 Den siste pakken er levert ut. Jeg håper alle har fått postpakkene sine. Takk for samarbeidet! 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bio Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Vel mottatt og prosjekt påbegynt.Tusen takk@Guahtdim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marhil Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Er det noen som har fått laget noe? Min regnsensor ligger fremdeles på hylla. Tenkte å bestille meg en esp32 og få dette på plass. Del gherne hvordan dere har gjort det [emoji16]Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Min ligger og fortsatt på hyllen ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizmo Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, Hr Kotelett skrev: Min ligger og fortsatt på hyllen Samme her Regner så mye at det er vanskelig å få den montert. Men ser lysere ut nå fremover, er jo hjemme hele tiden uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byelektrikeren Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 (endret) Monterte min for 3 dager siden. Brukte en Fibaro Smart Implant. Får melding på lydanlegget i stua når det begynner å regne, hvis huset er i hjemme modus - kult. Melding kan jo være "Hei kjerring opp av sofaen, det har begynt å regne, så da må du ta inn klærne som henger ute på snora" ? Enkelt å montere og litt kuult ... Brukte delvis Moskus @psv021sin guide Endret 2. april 2020 av Byelektrikeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 1 time siden, Byelektrikeren skrev: Brukte delvis Moskus sin guide Det er ikke min guide, det er @psv021 sin. Jeg brukte også den, men istedenfor en Universal Sensor brukte jeg en NodeMCU. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.