Armas Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Jeg søkte i Januar, og har fremdeles ikke fått svar Spurte Enova om dette, og de svarte at små søknader automatisk godkjennes - de ser bare kort på kvitteringen. Større søknader, som min, har 3 måneder behandlingstid Endret 27. mars 2019 av Armas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 2 timer siden, Hillmar skrev: Det ble 6 x Heat IT, 2 x Qubino Smart plug, Sensibo og UBZ1. Hvor mye fikk du igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lasseruud Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Jeg fikk igjen 3300,-. Mesteparten av mine kvitteringer er over 18 mndr gamle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillmar Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 1 hour ago, Moskus said: Hvor mye fikk du igjen? Jeg har ikke fått bekreftelse på Mail enda, men ser på enova.no at søknaden er godkjent og antar derfor at de godkjente alt jeg søkte om. Dvs. 20% av kjøpesummen på alt jeg søkte om som er drøyt 2000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruant Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Er det noen som har fått gjennom homeseer lisensen? Orgnummer problematikken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lasseruud Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Ikke med den nye løsningen til Enova tror jeg. Før kunne man skrive kun nuller som org.nummer, men nå måtte man ha kvittering fra norsk virksomhet ble jeg fortalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruant Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 (endret) Fint med forskjellsbehandling ? Hadde en lengre samtale (mer monolog) ned noen på chat'en. Måtte betales moms var vel det som ble repetert fra personen/roboten i andre enden. Spurte om 350kr fri toll/moms grensa, Samt at det ikke står en eneste plass i kravene som man godtar at det må være norsk selskap man kjøper fra. De avsluttet chat monologen min uten å gi meg noe skikkelig svar på de to siste... Endret 29. mai 2019 av ruant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 På 29.5.2019 den 13.26, ruant skrev: Er det noen som har fått gjennom homeseer lisensen? Orgnummer problematikken.. Eg fekk igjen for både HS-lisens og plugins som var aktuelle (bl.a. Yr). Fant eit tilfeldig org.nr og det gjekk gjennom. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truls Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Mener jeg leste ett sted at kvitteringer fra utlandet må sendes inn manuelt. TASent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjemmedude Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Hei, har 6 stk heatit-termostater, smartthings fra UK, en zxt-120. Alt bortsett fra smartthings er kjøpt i Norge fra elektroimp, men har ingen spesiell faktura som viser at elektrikerfirma har installert dette. Er det poeng i å søke til Enova da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 6 minutter siden, hjemmedude skrev: Hei, har 6 stk heatit-termostater, smartthings fra UK, en zxt-120. Alt bortsett fra smartthings er kjøpt i Norge fra elektroimp, men har ingen spesiell faktura som viser at elektrikerfirma har installert dette. Er det poeng i å søke til Enova da? Nei, støtten til varmestyring ble avviklet i sommer: https://tilskudd.enova.no/Tiltak/11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjemmedude Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Hehe okei, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.