Jump to content

Verisure Plugin

Recommended Posts

Må nesten kjøre et par dager i testmiljøet før jeg tør slippe noe ny versjon. Da jeg har gjort relativt store endringer siden sist og var egentlig ikke helt klar for å pushe ny versjon enda :P

• Like 3
  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ting begynner å løsne, og jeg er i gang igjen. ny versjon vil bli sendt ut til et par brukere for test innen kort tid

Ja har fått det jeg også   Hmm, får prioritere litt utviklingstid framover!

Har knapt hvert hjemme siste tiden så har ikke fått sett noe på dette. Men nå tror jeg at jeg skal klare å få lagt inn noe tid til å se på det dere har rapportert

Posted Images

19 timer siden, Moskus skrev:

Hvis det er snakk om å legge til en URL ekstra, så kanskje du har den revisjonen liggende, og heller bare oppdaterer den...?

Hadde kildekontrolt lokalt men den serveren hadde diskkræsj og ikke tatt meg bryet med å sette opp igjen da jeg tenker meg over til skyen istedenfor. men det innebærer da at jeg ikke kan dra ut tidligere revisjoner 😐

Ser greit ut på testserveren så langt, så dytter til prod i dag eller morgen og ser at alt ser ok ut der også i en dag eller to.

• Like 1
2 timer siden, Kenneth skrev:

Er det samme server som hoster lsoft.no @lilfire? Ser at websiden din er nede.
Som nevnt tidligere kjører jeg gjerne testing :)

Nei er ikke samme server, siden er oppe men DNS er feil av en elelr annen grunn. begynner å bli litt smålei det webhotellet da det har vært mye problemer (smarterasp.net) så kommer nok til å bytte, må bare få bestemt meg for å hsote selv eller finne annen hosting leverandør.

• Like 1

Jeg får en del feilmeldinger...

aug-13 09:17:24   LSoftVerisure Error Finner ikke overview for lokasjon hjemme1
aug-13 09:17:24   LSoftVerisure Error System.Net.WebException: The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel. at System.Net.HttpWebRequest.GetResponse() at Verisure.VerisureSync.‏‬‭‭‫‌‌‬‭‌‎‎‮‭‮‫‬‬‍‍‮‫‮(WebRequest ) at Verisure.VerisureSync.GetOverview(String giid, Int32 attempt)
aug-13 09:17:24   LSoftVerisure Error Feil ved påloging
aug-13 09:14:54   LSoftVerisure Error Finner ikke devices for lokasjon hjemme 1
aug-13 09:14:54   LSoftVerisure Error System.Net.WebException: The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel. at System.Net.HttpWebRequest.GetResponse() at Verisure.VerisureSync.‏‬‭‭‫‌‌‬‭‌‎‎‮‭‮‫‬‬‍‍‮‫‮(WebRequest ) at Verisure.VerisureSync.GetDevices(String giid, Int32 attempt)
aug-13 09:14:54   LSoftVerisure Error System.Net.WebException: The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel. at System.Net.HttpWebRequest.GetResponse() at Verisure.VerisureSync.‏‬‭‭‫‌‌‬‭‌‎‎‮‭‮‫‬‬‍‍‮‫‮(WebRequest ) at Verisure.VerisureSync.GetDevices(String giid, Int32 attempt)
aug-13 09:11:14   LSoftVerisure Error Finner ikke brukere for lokasjon hjemme 1
aug-13 09:11:14   LSoftVerisure Error System.Net.WebException: The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel. at System.Net.HttpWebRequest.GetResponse() at Verisure.VerisureSync.‏‬‭‭‫‌‌‬‭‌‎‎‮‭‮‫‬‬‍‍‮‫‮(WebRequest ) at Verisure.VerisureSync.GetUsers(String giid, Int32 attempt)

HS4 har jeg ikke testet noe mot så kan være noe ukjente feil der. HS4 vil ikke bli prioritert i denne oppdateringen desverre. Men tenker å se på det til neste versjon :)

Bare å rapportere feil her så skal jeg prøve å se på det i helga :)