iceball Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Ref. første post på slimdevices (den er gammel dog): "There is no gapless (I don't think Cast supports it) nor smart transition. Don't try synchronization with other players, it will not work and have unpredictable results. Synchronized start is possible, but don't try to keep synchronization during playback. I hope that when Google release its synchronization mechanism, I'll be able to use it". Jeg har ikke testet om det går med nyeste versjon, kan se om jeg kan sjekke det. Finnes også en emulator for AirPlay enheter for de som skulle sitte på det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 16 timer siden, tjwesterby skrev: For å fortsette digresjonen, hva kan man gjøre med en squeezebox duet automatiseringsmessig? De virker litt populære her inne? For meg handler det om at Alexa ikke kan komme med talemeldinger fra HS. Den dagen hun kan det tar hun over helt. I dag er det en DOT og en Sueezebox touch i (nesten) alle rom, som står på mixer mot samme aktive høyttalere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 1 time siden, Fermate skrev: For meg handler det om at Alexa ikke kan komme med talemeldinger fra HS. Den dagen hun kan det tar hun over helt. I dag er det en DOT og en Sueezebox touch i (nesten) alle rom, som står på mixer mot samme aktive høyttalere. Ventet på det samme selv men endte opp med å hive sonos i alle rom til slutt. Nå gjenstår bare spotify skill til sonos så er jeg happy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iceball Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Ikke kjøpt i dag, men støttet for snart 1 år siden på Indiegogo. Blir spennende å teste, ikke noe å utsette på utseende (bortsett fra behov for strømkabel).Edit: den har oppladbart batteri med opptil 6 mnd drift [emoji847] 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einar Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Philips Hue Dimmer Kit. Pæra får jeg inn i HS3, men ikke bryteren. Jeg fant denne: https://forums.homeseer.com/showpost.php?p=1271524&postcount=10 Men jeg får ikke menyvalg for Dimmer Switches. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 39 minutter siden, Einar skrev: Philips Hue Dimmer Kit. Pæra får jeg inn i HS3, men ikke bryteren. Jeg fant denne: https://forums.homeseer.com/showpost.php?p=1271524&postcount=10 Men jeg får ikke menyvalg for Dimmer Switches. Kjører du siste versjon? Ett tips er å slå av plugin, slette root device(broen) og starte igjen. Dette har jeg gjort mye pga bug med motion sensorer. Ellers svarer utvikleren fort på problemer på forumet:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Igår fikk jeg kjøpt meg en aeon labs Wall plug, så nå skal vaskemaskina bli smartSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Da har jeg kjøpt meg en Squeezebox Duet. Blir spennende å se hvordan den samspiller med resten av systemet. ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Røyk på en slik enSent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Og handlemanien fortsetter. I dag er server kjøpt inn: HP DL380 Gen6 Xeon X5550 72GB RAM 2x 146GB 15K 2.5" SAS 2x 300GB 10K 2.5" SAS MSA60 Med 11x 1TB 7.2K 3.5" SATA Disker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Har forresten bestilt en slik ogsåDenne skal brukes til varmepumpa så da er det bare å få den inn på homeseerSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Bestilte 7 Popp termostater. Håper at dette gjør våre radiatorer litt mer fornuftige. I de 5 årene vi har bodd i huset så har vi bare hatt muligheten til av eller på. Ser frem til å kunne ha noe på uten at det blir badstue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 On 2.9.2017 at 15:27, Christian said: Har forresten bestilt en slik også Denne skal brukes til varmepumpa så da er det bare å få den inn på homeseer Sent from my iPhone using Tapatalk Hvordan putter du den inn i HS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hvordan putter du den inn i HS? Det gjenstår å seSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 2 minutes ago, Christian said: Det gjenstår å se Sent from my iPhone using Tapatalk hehe si i fra når du har fått det til da kunne virkelig tenkt meg å få til dette hos meg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Det finnes til domotics så det må være mulig å få den inn i HS ogsåSent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Da ble det kjøpt inn noen flere nodon veggbrytere....Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Men skulle du sett hva Ikea Forus hadde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Bestilte slike i dag. Blir spennende å se.Automatisere lameller:)https://www.indiegogo.com/projects/movez-motorize-blinds-and-shades-gadget#/Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 1 minutt siden, Arne Johnny skrev: Bestilte slike i dag. Blir spennende å se. Automatisere lameller:)https://www.indiegogo.com/projects/movez-motorize-blinds-and-shades-gadget#/ Den klubben er stor. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Den klubben er stor. [emoji4] Wow.. haha såpass ja..Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kensko Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 On 9/19/2017 at 21:56, Moskus said: Men skulle du sett hva Ikea Forus hadde! Ooo.. farger. Ser den ikke i nettbutikken enda. Hva ble prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Fikk Danalock V3 i posten i dag. Det var enkelt å montere gitt. Og funker bra. Kjøpte med z wave komp men har ikke fått testet det enda.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 3 timer siden, Kensko skrev: Ooo.. farger. Ser den ikke i nettbutikken enda. Hva ble prisen? Nei, den finnes ikke i nettbutikken. 295,- for pære + fjernkontroll. Pakker med kun pære lar nok vente på seg litt til. 3 timer siden, Arne Johnny skrev: Fikk Danalock V3 i posten i dag. Det var enkelt å montere gitt. Og funker bra. Hvis du låser opp døren fra utsiden med nøkkel.... vet Danalock at døra er opplåst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaStrada Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 46 minutes ago, Moskus said: Hvis du låser opp døren fra utsiden med nøkkel.... vet Danalock at døra er opplåst? Jeg har bestilt Danalock og trenger svar på dette før den blir sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.