Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HomeSeer og Echo


Fermate

Anbefalte innlegg

Den ‎18‎.‎06‎.‎2016 klokken 20.11, DiderikFrom skrev:

Da har jeg fått min Echo Dot!

 

Veldig liten, og med «audio out». Den gjør det samme som den vanlige Echo, men har mye dårligere høyttaler, til gjengjeld kan den kobles til en ekstern høyttaler med kabel eller bluetooth. Jeg har koblet den til min Sonos S5 med kabel, og sonos'en autosenser lyd ut.

 

Bakdelen er at når jeg snakker til Dot'en på kjøkkenet, hører Echo'en i stua det også, og de to damene snakker i munnen på hverandre. Jeg skal flytte den i stua...

Ø? Har DOT høyttaler i det heletatt? -Jeg trodde den var avhengig av audioutgangen.

Mine (første) 2 DOT shipper i overimorra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidssone er greit, men er det noe som har fått til dette med værmelding? Nå har jeg endret så og si alt i label, men dersom jeg rører gateadressen får jeg bare "400 Bad request" i request maker. Men, jeg finner nå ut av selv om man får «200 OK» betyr ikke det at innstillingene lagres. Den eneste av endringene mine som er lagret er tidssone. Man kan sjekke hva som er lagret her (du må være innlogget):

https://pitangui.amazon.com/api/device-preferences

 

Jeg slet litt først med å finne riktig «call» i request maker. Jeg tror bare det virker første gang, og har man trykket «clear», får man den ikke opp igjen. Trikset da er å slette cachen i chrome, ev. bare bruke en annen installasjon av chrome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.