Moskus Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 4 timer siden, BjornK skrev: Jag tar gjerne 2 stk svarte og en hvit. Jeg oppdaget nettopp at jeg kan bruke Raspberry Pi og Alexa Skills Kit istedenfor så da blir det ingen dot'er på meg. Det kan du, men du får dårligere mikrofoner (og tilhørende signalbehandling), samt at du må trykke på en knapp (med mindre Amazon har endret APIen sin). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BjornK Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 3 minutter siden, Moskus skrev: Det kan du, men du får dårligere mikrofoner (og tilhørende signalbehandling), samt at du må trykke på en knapp (med mindre Amazon har endret APIen sin). Trenger ikke lenger trykke knapp for å vekke alexa: http://lifehacker.com/you-can-now-trigger-your-raspberry-pi-powered-diy-alexa-1787489420 Sikkert riktig det med mikrofonen (Dot har 7 stk) men hvis jeg går lei av Alexa eller Amazon legger ned tjenesten kan jeg bruke bringebærpaien til noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 35 minutter siden, BjornK skrev: Trenger ikke lenger trykke knapp for å vekke alexa: http://lifehacker.com/you-can-now-trigger-your-raspberry-pi-powered-diy-alexa-1787489420 Sikkert riktig det med mikrofonen (Dot har 7 stk) men hvis jeg går lei av Alexa eller Amazon legger ned tjenesten kan jeg bruke bringebærpaien til noe annet. Jeg tipper paien blir råtten og havner på dynga lenge før de legger ned tjenesten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 37 minutter siden, BjornK skrev: Trenger ikke lenger trykke knapp for å vekke alexa: http://lifehacker.com/you-can-now-trigger-your-raspberry-pi-powered-diy-alexa-1787489420 Aha, det var i det minste gode nyheter. Men når Amazon legger ned Alexa så er Pi'en så gammel at det ikke er så mye annet å bruke den til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Den 19.02.2017 klokken 10.58, Fermate skrev: Hm dvs. om vi fremdeles får lov til å bestille 50 I batch 2 var det max 24 stk pr kunde online (men jeg kunne ringe og få dem til å sette det opp til 50 og få 5% rabatt) Nå ser jeg at det er blitt max 5 stk pr. kunde og jeg må vente til mandag etter kl 6PM pacific for å høre hva vi får nå. Det var det jeg var redd for Har snakket med dem og det er ikke mulig å bestille 50 stk å få 5% rabatt lengre. Faktisk er det nå max 5 stk pr kunde (!) Så jeg har foreløpig bestilt 5 hvite og 5 svarte. (Og de 10 PI dekslene) Skal sjekke med Jetcarrier hvordan fraktforskjellen blir om de kommer i mange små ordrer (Jeg har fri frakt internt i USA som Prime kunde hos Amazon) Men for øyeblikket er jeg sperret fra å bestille flere. Så få vi se når den sperren løftes. Prøver igjen i morra men antakeligvis må de første shippe før jeg får bestille flere. Stay tuned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Håper det ordner seg. Fruen er mer hektet enn meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Det ordner seg alltid til slutt Dersom Jetcarrier ikke tar vesentlig mer for å frakte 5 x 10 pakker kontra 2 pakker til Oslo så trenger vi bare 4 mann med Prime konto som kan bestille dem med leveranse til mitt navn/adresse hos Jetcarrier. Dessuten var vi vel ikke helt oppe på 50 stk.. (Vi var rundt 41 så vidt jeg kan se) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Movcon Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Da er mitt Prime i boks, og jeg kan dermed også bestille 5+5 ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 7 timer siden, Movcon skrev: Da er mitt Prime i boks, og jeg kan dermed også bestille 5+5 Flott Jeg har snakket med Jetcarrier og de sier de shipper ut fra NJ hver torsdag. De bekreftet også at forskjellen i frakt er liten om det er en eller flere pakker. Om du vil kan vi prøve at du bestiller fra din konto med shipping adresse til MIN Jetcarrier adresse. (Da vil begge pakkene gå sammen) Jetcarrier var tvilende til om Amazon ville akseptere et annet navn på shipping adressen men jeg tror det går helt fint. Sender deg en PM med min Jetcarrieraddresse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore Andre Rosander Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Vil bare bekrefte at jeg ønsker 1 stk (farge spiller ingen stor rolle). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Vel jeg personlig skal foreløpig ikke ha noen fra denne batchen (tenk det) så jeg tenker vi får fordele som best vi kan i den rekkefølgen folk meldte deg her. Er ikke det Ok? Vi burde kanskje la folk som ikke har noen enda gå foran (få en) folk som ønsker to ? ' Jeg er ikke redd for at vi ikke blir kvitt dem akkurat nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norseman Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Er det for sent å melde interesse for en stk hvit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Vi får se Det er altså nå max 5 stk (av hver farge) pr kunde så jeg har kun fått bestilt 2 x 5 Men i beste norske samarbeidsstil har altså @Movcon gjort det samme og bestilt 2 x 5 til min Jetcarrier adresse (Så vi forventer at de shippes samtidig og kommer på samme fly) Hurra for @Movcon ! Det blir litt utfordringer med betaling men det skal vi nok klare. Så det vi trenger nå er 2 personer til med Amazon Prime konto (for da får vi gratis frakt internt i USA) så er vi straks på de 40-50 stk som vi er på jakt etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Hvordan får man prime konto? Endret 22. februar 2017 av xibriz Skrivefeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Movcon Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 25 minutter siden, xibriz skrev: Hvordan får man prime konto? https://www.amazon.com/dp/B00DBYBNEE?_encoding=UTF8&ref_=nav_menu_redirect_ms3 Velg "Start your 30-day Prime free trial" Du må legge inn kredittkort-detaljer. Men du kan avslutte før 30d, og dermed koster det deg ikke noe. Om du ønsker dette videre, så er jo det en kost/nytte vurdering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furre Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Den 13.2.2017 klokken 15.52, Fermate skrev: Bare en liten oppsummering så langt DOT @xibriz vil ha minst 1 @tjwesterby vil ha 1 @olekenneth vil ha 2 @ralph vil ha 1 @Tore Andre Rosander vil kanskje ha en til @Movcon 2 sorte @Slator 2 @Tverfyll 1 sort @Llandari 1 sort Ras PI kabinett @xibriz 3 @Fermate 2 @Moskus 2 @Håvardgj 1 @Movcon 2 2 X DOT, hvit til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodstrupmoen Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Den oppsummeringen er ikke oppdatert etter 13.2, så vi er noen som mangler der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 Vel situasjonen nå er at jeg og @Movcon og @xibriz har bestilt 5 stk hvite og 5 stk svarte hver. (Det er det en max kan bestille på hver ordre) Om ingen andre melder seg til å bestille er det det vi har i Batch 3 foreløpig Jeg selv skal ikke ha noen av dem men @Movcon @xibriz må jo selv si hvor mange de skal ha av sin odre og hvor mange de kan avse til andre. Så får vi ekspedere mot lista i den rekkefølge som folk meldte seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg sa jo først 5, men jeg kan klare meg med 2-3 i første omgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Movcon Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Hepp. Som nevnt, jeg har bestilt 5 sorte og 5 hvite. Og jeg forbeholder meg retten til å beholde 2 sorte selv. Dette betyr at det er 3 sorte og 5 hvite tilgjengelig. Og, ja vi bør helt klart ekspedere mot lista i den rekkefølge som folk meldte seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 Bra. For at flest mulig skal få testet foreslår jeg også at vi gir max en til hver på lista foreløpig. Etter min oppfattelse blir den da slik:@tjwesterby @olekenneth @ralph @Tore Andre Rosander @Slator @Tverfyll @Llandari @Krok @ThUnDeR @Steinis @Kjetil @Helle @elo @Blodstrupmoen @com2 @vslatten @ZF- @Venin @TraCkinG @Kenska @kanutten @sork64 @Norseman @Furre Om vi har 25 stykker å dele ut så ser det ut til at det blir en på hver Si ifra om dere er uenige og / eller om dere trekker dere 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olekenneth Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 10 minutter siden, Fermate skrev: Bra. For at flest mulig skal få testet foreslår jeg også at vi gir max en til hver på lista foreløpig. Ja, jeg er i utgangspunktet enig i det, men grunnen til at jeg bestilte to, fordi den andre er for en kompis som ikke har konto på forumet. Så jeg skulle ønske at den ble med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 Du må jo få alle kompisene dine til å registrere seg på forumet ?!?!? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 2 timer siden, Fermate skrev: Bra. For at flest mulig skal få testet foreslår jeg også at vi gir max en til hver på lista foreløpig. Etter min oppfattelse blir den da slik:@tjwesterby @olekenneth @ralph @Tore Andre Rosander @Slator @Tverfyll @Llandari @Krok @ThUnDeR @Steinis @Kjetil @Helle @elo @Blodstrupmoen @com2 @vslatten @ZF- @Venin @TraCkinG @Kenska @kanutten @sork64 @Norseman @Furre Om vi har 25 stykker å dele ut så ser det ut til at det blir en på hver Si ifra om dere er uenige og / eller om dere trekker dere Men nå blir vel bestillingen 50/50 fordeling av svarte og hvite Doter. Og denne listen tar kanskje ikke høyde for det? Inntrykket mitt gjennom tråden var at flere ville ha hvit enn svart. Jeg vil fortsatt veldig gjerne ha hvit og ikke svart. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjwesterby Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Yes! Bare bekrefter at jeg fortsatt ønsker en hvit @Fermate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.