lilfire Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Plugin til Homeseer for kontroll og status av dine Verisure komonenter. Siden det ikke finnes noe API mot Versisure sitt systemet benytter pluginen seg Verisure sine "Mine Sider" for å hente status og sette verdier. Full informasjon finnes på på LSoft Endret 18. desember 2018 av lilfire 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 23. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Versjon 2.4 er nå ute å kan lastes ned på LSoft + Støtte for Verisure varmepumpe+ Støtte for flere lokasjoner på samme konto+ Wacthdog for overvåking av plugin helse+ Støtte for fukt og temperatur sensor* Skrevet om settings siden for støtte av pin på ulike lokasjoner* Diverse feilretting Endret 23. desember 2016 av lilfire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Da har jeg lagt ut Versjon 2.5 som kan lastes ned på LSoft Versjonen inneholder i hovedgrad feilrettinger. Beklager at det har tatt så lang tid å få ut denne versjonen. Endret 12. juni 2017 av lilfire 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2017 Jeg er alt i gang med neste versjon da det i januar kom ut litt info om et app API. De første testene er veldig lovende Noe som vil gi bedre stabilitet samt noen nye funksjoner 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 Ny versjon ute Langt på over tid, men bedre sent enn aldri. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Vil Yale Doorman også bli lagt til som funksjon her ?:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 3 hours ago, Baron said: Vil Yale Doorman også bli lagt til som funksjon her ?:):) Yale Doorman har vært tilgjengelig siden plugin kom ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2019 Da prøver vi oss på 2.7 Kan som alltids lastes ned her LsoftVerisure V2.7 * Endret fra sqlite til LiteSql * Rettet bug med ugyldig server url + Lagt til keypad evetkodes * Rettet linux probing path * Diverse feilretting 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 11. august 2020 Forfatter Del Skrevet 11. august 2020 Kjørt stabilt hos meg i 2 dager så da får vi prøve oss. Siden LSoft.no er litt nede om dagen så ligger fila vedlagt herLsoftVerisure 2.9.98.0.zip Det er gjort en del større endringer under panseret i denne versjonen så rop ut om noe har stoppet. V2.9 +Språkfiler med støtte for å legge til språk eller endre selv +Støtte for europeisk anlegg *Rette feil med https tilkobling for pålogging APIet *Diverse feilrettinger 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas F Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Fungerer plug-in med HS4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 18. august 2020 Forfatter Del Skrevet 18. august 2020 På 15.8.2020 den 15.33, Andreas F skrev: Fungerer plug-in med HS4? Flere som rapportere at det fungerer, men jeg har ikke testet noe mot HS4 selv enda. Planen er å se på HS4 til neste versjon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 10. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2021 Hotfix LsoftVerisure 2.9.127.0.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggi Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Har nå testet i HS4, og alt fungerer som det skal. Dvs. jeg har bare en Yale Doorman lås. Men, man må som andre har sagt, gjøre installasjonen i HS3, og kopiere over LSoftVerisure.ini fila til config-mappa i HS4. Etter å ha stoppet og startet plugin, dukket låsen opp, og jeg kunne åpne, lukke, styre lyd og automatikk. Helt topp!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Hei @lilfire, Mulig dette kan være interresant for deg? Verisure har åpnet opp for 3de parts integrasjon. https://www.facebook.com/groups/smarthusnorge/permalink/3837728769675174/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogerbl Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 On 10/01/2021 at 21:32, lilfire said: Hotfix LsoftVerisure 2.9.127.0.zip 1.52 MB · 60 downloads If you want to install the plugin in Hs4 you have to copy the zip file and this updater_override.json file to the root of Hs4. When you done this , hit 'Add plugin' and it will pop up so you can install it. updater_override.json Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogerbl Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 (endret) It installed well with the updater_override.json file but it won't work. It connects with my credentials, but it say in the log: Not active, and there are no devices created at all. What can be wrong? I have disabled two phase verification on my Verisure pages. Endret 23. september 2021 av Rogerbl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge76 Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 (endret) Rogerbl skrev (På 23.9.2021 den 21.26): It installed well with the updater_override.json file but it won't work. It connects with my credentials, but it say in the log: Not active, and there are no devices created at all. What can be wrong? I have disabled two phase verification on my Verisure pages. how do you use the updater_override.json file? I do not see the LsoftVersure anywhere to install? Endret 23. februar 2022 av Tinge76 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg har innloggingsproblemer. Er jeg alene om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Tveit Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 Nei du er nok ikke det. Fikk problemer med innlogging sent i går kveld...🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OBM Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 Noen som vet hva som er grunnen til påloggingsproblemene? Sliter med pålogging med Node-red også. Finnes det andre løsning for integrering av Yale doorman 2 til hs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 Tipper de har lagt om påloggingen sin... Mulig de snart krever MFA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg har ikke gjort noe med Verisuren min på evigheter men den streiket for noen dager siden. Restart av HS4 hjelper ikke...: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Tveit Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 Moskus skrev (4 timer siden): Tipper de har lagt om påloggingen sin... Mulig de snart krever MFA? Verisure har 2-faktor autentisering i dag. (Mulig å deaktivere) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palbyh Skrevet 24. februar 2023 Del Skrevet 24. februar 2023 Espen Tveit skrev (19 timer siden): Verisure har 2-faktor autentisering i dag. (Mulig å deaktivere) Jeg har ikke aktivert 2-faktor autentisering på mitt Verisure system noen gang (mistenkte at dette kunne gi problemer med Verisure i HS), men bekrefter at jeg har fått samme problem. HS3 får ikke logget inn til Verisure ved oppstart / reboot, og dette skjedde 15. februar. Synd, har fungert utmerket med styring av kontakter etc. frem til nå.🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Tveit Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Noen som har funnet ut noe mer her? Om det er i plugin eller hos Verisure problemet ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.