Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du automatisert idag/Hva har du gjort på dine prosjekter idag

Anbefalte innlegg

• Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Omsider fått ordnet lysene i trappa etter 1 års venting. Utsatt så lenge som mulig alt som har med lodding å gjøre Mangler fortsatt litt programmering for trigging, men fornøyd så langt.

Jeg savnet den gamle forbruksmåleren på kjøkkenveggen som viser strømforbruket. Selv om jeg kan sjekke forbruket som leses via HAN porten via telefonen/nettside, så var ikke dataene like tilgjengelige

Automatiserte min 15 år gamle AEG vaskemaskin her før jul ifm. bytte av motor. Koblet opto-koblere på de mest interessante status-LEDs, og monterte en Z-Uno inne i maskina. Dette har fungert upåklag

Postede bilder

Erling skrev (På 6.6.2021 den 15.16):

Etablert varsel til mobilen!

Ingen stor greie, men siden jeg glemmer å aktivisere Arlo Ultra når jeg går ut. Atlo støtter ikke z-wave og Ifttt med Homeseer er ustabilt.

Pushover er en glimrende plug-ins, sender varsel til IOS-enheter som bare det. Den er koblet opp mot både Fibaro’s magnetdetektor (dere skjønner hva jeg mener) og Sensative Strips.

Sliter med en nysgjerrig formann med 1-er-nøkkel som tidligere har tatt seg til rette.

Vil være sikker på at jeg får varsel om noen tar seg inn.

Jaja, jeg må klare å huske å ta med mobilen da.

Hei,

Får du sett varselet når mobilen er låst? Prøvde dette for en tid siden, men fikk bare <Encrypted> på klokka og måtte låse opp mobilen for å se meldingen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...